2015/10/28 Cesta tam a zase zpátky

Na výročí samostatného Československa jsme se vypravili na Cestu tam a zase zpátky, neboli vyzkoušeli jsme nejtěžší českou ferratu u Bechyně. Cesta je klasifikovaná jako D/E a z větší části vede v převisu těsně nad hladinou Lužnice. Dlužno podotknout, že zejména cesta zpátky už hooodně tahá za ruce. Z pohledu fotografa to byla mimořádně úspěšná výprava, neboť krytku na objektiv jsem utopil v řece, vzápětí na to se tamtéž odporoučela krytka sáněk na blesk a aby toho nebylo málo, tak až doma jsem zjistil, že jsem ztratil i očnici. O té jsem věděl, že se hýbe a měl jsem už dlouho v plánu ji přilepit – dobře mi tak! Ještě že jsem neztratil objektiv…

Užitečné odkazy:

Popis ferraty     http://www.ferraty.unas.cz/bechyne.htm

Zanechat Odpověď

