2016/05/29-06/01 Cykloturistika Toskánskem

Toskánsko jsem donedávna znal jen z fotografií krajinářů, kteří tam pravidelně jezdí fotit. Krásná zvlněná krajina se mi vždycky zdála ideální na poznávání ze sedla kola. Poměrně dlouho ve mně ten nápad zrál, až se ho letos konečně podařilo uskutečnit. Naplánoval jsem cca 200 km trasu na 4 dny. Říkal jsem si, že 50 km denně není žádná velká porce, že ještě zbude spousta času na poznávání místní gastronomie a kouzelných historických měst. Ukázalo se, že 50 km denně s těžkými brašnami po strmých toskánských cestách zase taková idylka není, ale cykloturistika v Toskánsku jinak určitě stojí za to. Pod odkazy níže je vidět, jak byla trasa po jednotlivých dnech naplánována, nicméně kromě prvního dne jsme se jí nedrželi úplně striktně.

Den 1 – Ze Sieny po trase legendární trasy L´Eroica do Montalcina

Den 2 – Z Montalcina oblastí řeky Orcia do Montepulciana

Den 3 – Z Montepulciana do Asciana

Den 4 – Z Asciana do Sieny

Napsat komentář